dissabte, 18 d’octubre del 2008

Un nou pas endavant en el blog!!


Bé. Em sembla que per fi he aconseguit un altre pas important en el bloc. He penjat les meves curses, maratons, mitges i deu mils, per si algú vol veure les meves estratosfèriques marques,  he, he..

Quan clickeu en algun desl apartats de "Jo corro" us hauria de sortir un quadre de diàleg convidant-vos a obrir un fitxer d'excel. Si premeu que sí, veureu les meves curses des que vaig començar a còrrer al 1997, tots disputant la cursa de la Mercè.

M'agradaria que al clickar aparegués obert directament el document, però no sé com fer-ho.
Vejam si en un futur ho logro. L'altre objectiu seria que no hagués de tornar a pujar el fitxer cada vegada que disputi una cursa. No sé si és possible que quan jo l'actualitzi en el meu PC, automàticament pugi a internet la nova versió, sense que ho hagi de fer jo. M'explico ? Algú sabria treure'm d'aquest dubte ?

Gràcies per avançat.

La foto és de la Marató de Saragossa del 28 de setembre del 2008. La que feia número 19 del meu palmarès

3 comentaris:

Jordi ha dit...

Al clickar els enllaços de "JO CORRO" et demana password per accedir a "GOOGLE SITES" i no hi puc accedir.. no se si es que en algun lloc has de marcar arxius d'accès públic ¿?¿?¿?

Per si t'ajuda, hi ha l'aplicació de google "DOCs" o quelcom semblant on puges l'excel i el pots possar en opció pública.

Sort amb la lluita amb la tecnologia.

Xavi ha dit...

Jordi:

Gràcies per l'avís. Jo no ho veia perquè al clickar jo sí que se m'obren. Però ja he comprovat que tens raó. Miraré de resoldre-ho seguint les teves instruccions. De moment ja he creat un compte a google docs i vejam si aquesta nit puc solucionar-ho.

Salut!!!

Xavi ha dit...

Jordi:

Crec que he aconseguit solucionar el problema que havies detectat. Almenys això espero. Igualment ves, si us plau, a l'últim post, el que té les fotos de la medalla repetida. Aviam si pots veure l'article que hi he vinculat. Ja em diràs.

Salut!!