divendres, 17 d’octubre del 2008

Anem millorant...!!!

Hola de nou !

Gràcies als consells de diversos visitants del bloc ja he estat capaç de crear alguns enllaços (webs i blocs interessants) A més a més jo solet he estat capaç de crear un comptador de visites!!! Estic molt orgullós d'haver-ho aconseguit !!!
De moment aquest blog només explica gairebé la seva pròpia vida, la seva pròpia creació. Ja m'està bé, què voleu que us digui.
El pròxim repte és que els links redireccionin cap a arxius de consulta de les meves curses, els meus entrenaments, etcétera. Em diu el meu fill gran que això ja és més complicat... que s'han de pujar a un servidor... i encara que ell domina molt el tema informàtic, no és capaç d'explicar-me com es fa.
Si alguna ànima caritativa m'ajuda i em dona alguna pista ho agraïré. Igualment, seguiré buscant...

Salutacions !