dilluns, 15 de gener del 2024

Començar l'any

Entrant a la meta a la Mitja de Sitges (Foto: Teresa)

Per començar el 2024 he fet dues curses que intento fer cada gener: la cursa de Reis de Cornellà i la mitja de Sitges. Enguany, la cursa de reis de Cornellà es va fer el 7 de gener. Com és habitual, fred important. Són 5 km amb la pujada final, especialment, com a part més dura del recorregut. Vaig aconseguir sortir-me'n prou bé perquè vaig acabar per sota dels 24 minuts, cosa que no pensava que seria capaç de fer. 23:51, al final, un crono que em va deixar força satisfet.

Començant els 5 Km de la Cursa de Reis a Cornellà (Foto: organització)

I el diumenge següent, la mitja de Sitges per a rematar una setmana que ha estat la més fructífera en quilometratge de tota la temporada. 72km en total fent-ne divendres 17; dissabte 7 i diumenge 28, amb la mitja de Sitges i 7 km previs. 1h 52m 42s a Sitges, amb un ritme força regular tota la cursa, entre 5:10 i 5:20.  El que sí que em preocupa és que no aconsegueixo eliminar el dolor a l'isquiotibial de la cama esquerra. Després dels 28Km a Sitges, dilluns m'he aixecat ben tocat de l'isquio. Descanso entre d'altres coses perquè no em veig gaire en cor de trotar, pràcticament. Espero que poc a poc em vagi recuperant i que aquesta molèstia, que ja fa molt que dura i que vaig trampejant amb iboprufè, acabi desapareixent d'una vegada i no posi en risc la meva participació a la Marató de Barcelona del 10 de març.