dimarts, 8 de febrer del 2022

Granollers, la mitja de referència

 

Era el Km 17. Encara somreia; sempre és bó!

Un corredor de fons que no hagi disputat mai la Mitja de Granollers té una assignatura pendent. No és el meu cas. És la mitja marató segurament més emblemàtica de Catalunya i, com a tal, s'ha de tenir al palmarès. Amb l'edició del 2022 ja l'he disputada 14 vegades. El primer cop, al 2001. Mare meva... ja fa 21 anys...

  Bé. El cas és que novament em vaig posar a la línia de sortida. Abans vaig fer amb l'Arcadi 6 km previs per a completar un total de 27, una tiradeta pensant en la marató de Castelló, el 27 de febrer. Com que l'Arcadi tenia molta pressa a l'acabar ja que entrava a treballar a migdia, vam sortir molt endavant, just després de l'elit. El resultat va ser que en pocs metres ja erem exactament els últims...!, donat que la següent onada no sortia fins un parell de minuts més tard que nosaltres. Situació nova... La mitja de Granollers surt del carrer del costat del Palau dels Esports, puja fins a La Garriga passant per Les Franqueses del Vallès. Al quilòmetre 10 gires cúa i es fa gairebé el mateix recorregut de tornada fins a la meta, que està situada al costat del Palau dels Esports de la capital vallesana.

  Vaig arribar a La Garriga en 53 minuts. I vaig arribar a la meta en 1h 48m i 10s; per mí una molt bona marca, pensant en Castelló. Content. Diumenge que vé no faré cap cursa i el 20 de febrer --a una setmana de Castelló-- ja veurem. Seguim.