diumenge, 23 d’abril del 2017

Canovelles i Medijocs, procuro fer-les cada any

La sortida a Canovelles amb el Carles i l'Arcadi. Els Carles ens va esperar
 De fet la majoria de curses que faig les vaig repetint any rera any. És una bona manera de calibrar com vas.... fa anys, millorant i ja fa anys també, empitjorant... Llei de vida. El dilluns de Pasqua és el dia de la Cursa de Fons de Canovelles. 15 quilòmetres, 60% per terra i 40% per asfalt. Al 2005 vaig fer-la en 1h i 2 minuts. Enguany en 1h i 16 minuts. Fins aquí, normal, però el cert és que fa un any la vaig fer en 1h i 9 minuts. Una pèrdua de 7 minuts en 1 any em sembla excessiu. Espero millorar ostensiblement al 2018. Veurem...
Ben somrient a Canovelles
 
El cert és que abans de començar vam fer una tirada de 6 Km l'Arcadi, el Carles Boix i jo, per completar una mitja, ja que l'Arcadi té una marató a la vista i volia fer més quilòmetres. Per segona vegada a la meva vida vaig arribar tard a una sortida. Vam apurar massa i quan vam arribar a l'arc de sortida ja no es veia ni l'últim corredor. Poc a poc vam anar recuperant metres i no vam acabar últims. La cursa, com sempre, amb pujades dures i rectes eternes al polígon. Però és una cursa que, com dic, procuro fer sempre.

A Medijocs
Pujadeta a Medijocs
  I el 22 d'abril vaig córrer la Medijocs, una cursa on participa bàsicament personal sanitari i que tenen a be comptar-m'hi entre els convidats que no som d'aquest col·lectiu. Es corre a Sant Cugat del Vallés. Són 8,3 quilòmetres i consisteix, bàsicament, en anar del Parc de la Pollancreda a Can Borrell i tornar. Crec recordar haver-la fet anys enrera en 34-35 minuts. Enguany, 39m i 19s. Encara tinc un marge --petitet, això sí-- per ser encara sub40. Veurem al 2018 com anirà.

Trobo que em queda molt bé la roba del Mingu !
  El dia 30 d'abril no faré cap cursa, per motius laborals. Reapareixeré al dia següent, 1 de maig, en una cursa que no he fet mai. La de Les Tortuges de La Garriga.