dijous, 14 d’abril del 2016

Setmana completa !

A Llac de Sant Maurici, glaçat !
        Titulo així l'entrada perquè la setmana passada va ser ben aprofitada. Dimarts, dimecres i dijous, vaig fer una escapadeta a Sort. El temps ens va acompanyar. I vaig poder entrenar en alçada ;-). El Pirineu lleidetà és preciós ! Dissabte vaig estar a la festa per celebrar el 30è aniversari de la final del Campionat d'Espanya infantil masculí de tenis que van jugar, al 1986,  l'Àlex Corretja i l'Àlex Bragado, contra el Moisès Pozo i el Carles Labrador. Amb victòria dels Àlex, que tenien aleshores 12 anys i els seus rivals, 14! Els Àlex van tornar a guanyar, 30 anys després ! Tot plegat es va fer al Club Tenis i Natació Sant Cugat, i el partit estava emmarcat en els actes del 50 aniversari del club. Va ser molt entretingut !
Amb l'Àlex Corretja, al CTN Sant Cugat
  I al dia següent, diumenge 10 d'abril, vaig fer la Cursa de El Corte Inglés. No la corria des del 2007. Aleshores vaig completar-la en 49 minuts. Tenia clar, doncs, que no baixaria dels 50 minuts. De fet esperava fer-la, en almenys 51 o 52 minuts. Però em vaig trobar molt bé, no sé si pels entrenamnts que vaig fer a Sort o què, però el cas és que tot va anar sobre rodes. Primer de tot, vaig poder sortir molt endavant gràcies a córrer amb xip groc. En concret, des del primer calaix després de l'élite. O sigui, que millor impossible. Durant tota la cursa vaig estar picant-me amb tres noies amb les que ens anàvem avançant mútuament. Especialment, amb una. Això va fer que imprimís més velocitat a la meva cursa, sens dubte. Total, que em vaig plantar a la meta en 50m i 49s, un registre del qual estic molt content, perquè, com deia, esperava fer almenys un o dos minuts més.
La sempre espectacular sortida de la Cursa de El Corte Inglés
  Aquest diumenge 17 d'abril no correré. Estaré al matí al Reial Club de Tenis Barcelona i a la tarda prepararé les transmissions del Barcelona Open Banc Sabadell, que comencen just l'endemà, dia 18. La final serà el dia 24, un altre diumenge, doncs, on no correré cap cursa. Això vol dir que ja no reapareixeré, atlèticament parlant, fins el dia 1 de maig amb la marató d'Empúries, on l'objectiu serà baixar de 3h 45m. L'any passat vaig fer 3h 47m. Veurem.