dimarts, 14 de gener del 2014

30 anys a TV3 !!

El pròxim 16 d'abril farà 30 anys que vaig firmar el meu contracte amb TV3. De fet ja havia començat a treballar-hi un mes i mig abans, aproximadament. Les emissions regulars havien començat el 16 de gener del 1984. El company Jordi Muixí ha fet un magnífic treball per a recullir pinzellades dels 30 anys dels informatius de TV3 i ha tingut a bé incloure una imatge meva. Correspon al 1992, quan el Barça va guanyar la primera copa d'Europa de futbol, amb el mític gol de Ronald Koeman a la Sampdòria, a l'estadi de Wembley,a Londres. Va ser el 20 de maig. Al dia següent, en vaig parlar, lògicament, al TN Migdia. Estava una mica més jove, però vaja, tampoc no he canviat tant. Tenia 31 anys. No corria. Encara faltaven 5 anys perquè m'agafés la dèria de menjar quilòmetres...

3 comentaris:

Jaume Aragonès ha dit...

et conserves bé punyetero !

Unknown ha dit...

per molts anys xavier!!!!! des de besalu!!!!! salut!!!!

Raúl Muñoz ha dit...

Des que tinc ús de raó que tinc la relació Bonastre-esports-informatius (amb algun altre company teu també) i sí que és cert que et conserves bé... prenc nota!