dimecres, 6 de juny del 2012

Pujada a la Mola

Al cim del Montcau, Vallvé, Arcadi, Patsi, jo, Cervelló i Àlex
 Ahir vam fer una bona sortideta a la Mola el Víctor Patsi, l'Àlex Castells, el Lluís Cervelló, l'Arcadi Alibés, el Joan Ramon Vallvé i jo. Vam sortir de Can Robert, a Matadepera, per pujar pel recte a La Mola. Una mitja horeta i ja estàvem a dalt. Sens aturar-nos vam seguir cap el pic del Montcau. Hi vam arribar en 1h i 19m.  Fotos de rigor, contemplar la vista magnífica i novament a buscar La Mola per a fer-hi un esmorzar ben merescut, com veieu a les fotos. Una horeta d'aturada, més o menys i baixada cap a Can Robert pel camí dels burros. En total 2h 45m, amb les aturades incloses, tret de la de l'esmorzar. 15 Km. Bon entrenament. Diferent a l'habitual. El repetirem. Ens ho vam passar de conya !

Bon esmorzar a La Mola, sí senyor !
Detall de l'espardenya. Mmmmm...!

A la Mola, amb el Montcau al fons

Jose Luis Bueno ha dit...

Si que tiene buena pinta, si... Y no me refiero al almuerzo, que también!!!
A ver si algún día nos animamos los Morlacos a llegar hasta allí...
Xavi, te invito a pasar por mi humilde blog: http://siemprecorriendo.com y ha seguirnos en Twitter y Faceook.
Será un placer para todo el equipo contar con un miembro tan mediático. Por cierto, hemos coincidido en alguna cursa. Prometo saludarte en la próxima!!!