diumenge, 18 de desembre del 2011

Cap de setmana completet...



Es pot dir que divendres vaig començar el cap de setmana amb les transmisions del Masters de tenis de Bilbao: tres partits seguits en directe, a la tarda-vespre. Al matí havia estat a Mataró en l'última classe del trimestre. Dissabte al matí un rodatge curtet de 45 minuts i a quarts de 4, cap a La Maquinista per a explicar en un reportatge el repte solidari amb La Marató de TV3 fet pel triatleta català Albert Parreño. Va fer 100 Km (10 nedant, 70 en bicicleta i 20 corrent)A la foto està a la meva esquerra. Vaja crackss en Parreño i la gent del seu club, el Fasttriatlon !! Després vaig anar cap a la tele per a transmetre la segona semifinal del Masters de Bilbao (Feliciano-Ferrer) i, encabat, fer un vídeo-crònica del partit pel 3/24. Total que vaig arribar a casa passades les 11 de la nit.
I avui diumenge al matí he fet la Sansi-5, a Viladecans. 5 Km i he acabat contentíssim perquè he fet 19m i 11s. Millor marca de l'any en la distància. Bé, això és el que pensava, però quan he consultat el Forerunner m'ha indicat que el recorregut no era de 5 Km, sinó de 4,85 Km. Li faltaven almenys 150 metres. Per tant he decidit no "homologar-me" la marca i continuar amb els 20,15 com a milllor registre del 2011. Baixar més d'un minut era exagerat, certament, en una prova tant curta... Però estic content perquè he anat per sota de 4m/km i he aguantat el ritme de la Carme Ballesteros fins gairebé el Km 4,2 més o menys. A la meta només m'ha tret uns quants segons. A les tres de la tarda he transmès la final del Masters de tenis de Bilbao (victòria de Gilles Simon sobre Feliciano López per un doble 6 a 4) i després he preparat una breu informació sobre aquest partit. També he elaborat la informació de La Sansi-5
La pròxima cita pot ser la Sant Silvestre de El Masnou (5 Km) o bé la Cursa del Riu Ripoll, a Sabadell (10 Km) Totes dues es fan el dia de Sant Esteve.

12 comentaris:

RunnerSantBoi ha dit...

Hola Xavier para mi si has hecho MMP yá que en 150 mts. son unos 40" más si les sumas a los 19´11" te sale 19´51" o sea marca en los 5000, eso si lástima que no salgan en las de 5000 el trazado exacto, en las pistas no hay duda te das 12 vuelats y media y clavado
Saludos
Manolo Jiménez

Xavi ha dit...

Tens raó, Manolo.
Salut !!!

Xavi ha dit...

De fet no és MMP. Seria MMPA (Millor marca personal de l'any) Tinc 18,47 de MMP en 5.000. Ja fa uns anyets, d'aquest registre. Tants com 11 !!

Unknown ha dit...

Bon dia Xavi!

Soc l'Albert Parreño desde el Blog que varem crear dedicat exclusivament al repte per la Marató.

Moltes gràcies per la vostre rebuda a La Maquinista i també, per la teva publicació.

Una forta abraçada!

Jordi ha dit...

I tant que has fet cap de setmana complert....no has parat!. A la Sansi 5 el meu GPS em va marcar gairebé 4,9 Km.

Xavi ha dit...

Albert: Moltes gràcies a vosaltres pel suport a la Marató de TV3. Encara estic al.lucinat de com estaves de fresc a la maquinista després d'haver-te clavat la pallissa que et vas fer. Ets un "megacrack" !!!

Xavi ha dit...

Jordi: Pel que he anat llegint, a moltes persones el GPS els va marcar més o menys com a mí. Potsre t'hauràs de canviar de GPS, he, he....!

Raúl Muñoz ha dit...

5 o 4,85... són xifres que no sempre són fàcils de calcular, sobretot amb els Fores que ja sabem que a vegades també fallen. Quantes vegades ens han sortit 100 o 200 metres de més.
El que està clar és la bona ratxa en la qual et trobes, molt bé de forma, sobretot després del "marató" de feina previs...això també influeix.
Jo, ahir, mitja de Vilanova...nova MMP: 1h:23:41
http://raulmarato.blogspot.com/
per si vols llegir la crònica.
Una abraçada i felicitats!

Xavi ha dit...

Ostres, Raúl: Tú sí que no tens límits. Sempre fas MMP. Estàs ja a poc més d'un minut de la meva plusmarca de mitja: 1,22,29. A tope ...!!!!

Sebas Guim ha dit...

Està claríssim que és marca de l'any, a 3'57" de mitjana!!! Enhorabona.
Veig que a la feina t'han espremut...

Xavi ha dit...

Sebas: Realment no em puc queixar. I de la feina, tampoc !!!

Unknown ha dit...

Hola Xavier,
Enhorabona pels resultats, estàs en bona forma. Fer aquest temps després de tant tute....
A mi em va fer gracia veure't al costat de l'Andrei Xepkin.... Uf, quin paio més gran, al costat del Fifa era una passada ejejejej.

Salutacions