diumenge, 26 de desembre del 2010

Sant Silvestre de El Masnou, penúltima de l'any



Avui he corregut la Sant Silvestre de El Masnou, penúltima cursa que faig al 2010. Acabaré divendres 31, fent la Sant Silvestre barcelonesa de Sant Cugat del Vallès, de 10 Km. Avui estava anunciat que la distància a cobrir era de 5.050 metres. Quan he arribat a meta en 19m i 47s estava exultant!! Millor marca de l'any en 5 Km!! Però quan he mirat el Forerunner ho he entès tot.... En realitat havíem fet 4,81Km, o sigui clarament menys de 5 Km. Sniff!! El ritme al que en realitat he anat era 4,06-07. Això vol dir que hauria fet un registre de 20,32-33 en cas que haguéssin estat 5Km de cursa. Però en fi, tant se val. La cursa, molt ben organitzada, tenint en compte que ha augmentat especularment de participants. Un 10 per l'equip de Josep Lluís Blanco. He acabat el 199 de la general i el 18è de la meva categoria. Han acabat la cursa prop de 1.100 corredors. Les fotos són de minuts abans de començar amb un grapat de correcats i de la meva arribada a la meta. Aquesta última feta per la increïble Eva Fontecha. Té el do de la ubiquitat, aquesta noia. Està a tot arreu!!!!
Feliç 2011 !!!!

4 comentaris:

IBAN ha dit...

Bones Xavi!
4,81km marcava? doncs tela jo que també estava content amb la meva marca (20'50" real) !! ;)
Bé. Donat el fred que feia (que deu n' hi do)la veritat és que la cursa ha estat molt bé. Llàstima que no hi havia avituallament (o no l' he vist) durant el recorregut.
Per la resta m' ha encantat.
Enhorabona per la teva classificació!
1 setmana i comencem 2011!
MOLTA SALUT I KM

Raúl Muñoz ha dit...

Bones, Xavi!

Ja vaig sentir comentaris de que la cursa era curta. Si no, no acabava d'entendre els meus 18:08...a 3:38 el km!!! Em quadra més els 18:50 aprox, que està molt bé. No et vaig veure, anava pendent d'una amiga que feia la seva primera cursa... així vaig iniciant amics en el món de les curses...

Com que aquest any has triat Sant Cugat i no Barcelona, ja ens veurem un altre dia!

Joel ha dit...

Parlant de distàncies de la cursa potser us interessa el comentari d'aquest corredor...
http://nocobardes.blogspot.com/2010/12/primera-tirada-larga-del-plan-empieza.html

Sedentaris.cat ha dit...

Xavi, la veritat és que hi havia diferències segons els "GPS" entre 4.800 i 4.900 però per una cursa "curta" ja vindran de més llargues. Coincideixo amb tu en la diferència de 5s/km sobre el ritme teòric.

Et vaig veure però estaves molt liat, ben "amagadet" al bar ... jejeje (ja et saludaré a alguna altra ocasió, per curses no serà :-)

Molta sort avui a Sant Cugat. Jo vaig a Taradell (8 km de Muntanya, la fan per primer cop), i d'altres "sedentaris" van a la Cursa dels Nassos, a Manlleu (de les més antigues) i a Prats de Lluçanés (segon cop i totalment amateur)...

Avui és un gran dia per l'esport popular.

Ferran de Sedentaris.cat

PD: perdona pel comentari quilomètric ... feia dies que no et comentava res i no volia acabar l'any amb males sensacions :-)