dimecres, 2 de setembre del 2015

He millorat !

Vaig ajudar a donar els trofeus de la Cocollonaa
El títol d'aquesta entrada està motivat pel fet que porto una ratxa molt llarga en la que quasi mai aconsegueixo millorar els registres de l'any anterior en cap cursa. Dissabte, a Girona, la cursa de La Cocollona, per fi es va trancar aquest malefici. Vaig córrer per tercer any consecutiu els 10 Km pel parc de la Devesa i el centre històric de la capital gironina i vaig aconseguir millorar en 59 segons la marca del 2014 !! Magnífic !! Al 2013 vaig fer 43m i 26s i l'any passat, 46m i 45s. Al 2015 he trigat 45m i 46s. Encantat de la vida. He tingut un estiu amb menys quilometratge del què hauria volgut, per la lesió a l'isquio de la cama esquerra de mitjans de juliol, i també per la forta calor què hem passat. Recordo que l'any passat a La Cocollona va ploure molt, abans de la cursa, i el terreny va quedar força empantanegat, i, per tant, més lent. Però el què compta és que enguany he anat més ràpid. Com dic, estic encantat !
Molt content amb el meu trofeu de Gavà !!
La cursa és molt plana i es pot córrer bastant. El fet de començar a les 10 de la nit, ajuda a passar la calor, tot i que la humitat notable no la pots evitar. Els amics de Diversport són els organitzadors. Per a mí, un 10. L'avituallament que donen a l'acabar, amb pasta inclosa, és magnífic. Em va entrar de conya ! Ah ! I es van recordar de donar-me el trofeu de primer classificat de més de 50 anys que havia guanyat a la nocturna de Gavà, i que no vaig recullir perquè ni se'm va passar pel cap que hagués estat el primer de la categoria. A la Cocollona vaig ser el 5è dels iaius.

 Continuo preparant-me per a la Marató del Priorat del 3 d'octubre. Avui he fet la tirada més llarga  que faré. 30Km. M'he mullat com un pollet, però he evitat la calorada. Hauria evitat sagnar si m'hagués posat la vaselina Weapon to Win. És que sóc tontet...
Després de la tirada, amb sang per no haver usat W2W


30 Km són molts quilòmetres...!