diumenge, 2 de novembre del 2008

Quina mullena a la Mitja de l'Espirall !!!!

Ahir ens vam estalviar l'aigua a la Cursa de l'Amistat. Avui ja n'era conscient que no es repetiria aquella sort. Ens hem mullat gairebé durant els 21,097 Km. Era la meva mitja número 60. Bona cursa amb pujades i baixades relativament suaus. Dura especialment la que va del 17,5 al 19.
No l'havia feta mai l'Espirall. Ha estat al meva cursa número 291 i número 60 pel que fa a mitges maratons. He acabat en 1h 34m i 33 segons. del meu crono. Oficialment m'han donat 6 segons menys. En la tornada he estat capaç de fer uns quants quilòmetres per sota de 4,10. Del 13 al 14 he marcat 4,01!! Finalment només m'han guanyat dues noies, ja que a la tercera l'he passada poc després de superar el Km 20.
Estic carregadet de cames després d'aquest intens cap de setmana, amb dues curses. Ara, com deia, en sumo 291 en total. Vejam on caurà la 300!! Diumenge vinent aniré a Salou, a fer la mitja. L'objectiu serà fer-ho millor que avui. Veurem.

1 comentari:

Sergi ha dit...

hola Xavi ,

no t vale con una carrera el fin de semana ?? vaya makina....

Este finde quería hacer la mitja de Castellbisbal, pero me han dicho que es un pco dura.... Es mucho más dura que la de Salou ??

un saludo