divendres, 23 de febrer del 2018

Solidaritat i 2n cop a la Marató de les Vies Verdes de Girona

Als 5Km de Vic, amb l'Arcadi, la Fiona, la Cris i els pares de la Cris (Foto: Cándido Ferreiro)
    Cap de setmana complet amb la cursa de 5km de Vic pels Drets Humans i Solidaritat amb els presos polítics, dissabte, i la marató de les Vies Verdes de Girona, diumenge. Dissabte era qüestió d'anar molt tranquil i així ho vaig fer amb l'Arcadi i el Roger, el meu cunyat. A més ens vam escapar de la pluja que hi estava mig anunciada. Tot perfecte.


A 2,5 km de la meta de Platja d'Aro (Foto: MVV)
        La primera vegada que havia fet, al 2014, la Marató de les Vies Verdes, anava de Girona a Sant Feliu de Guíxols. Vaig fer 3h i 37m. Aquell dia aspirava a les 3,30 i no vaig quedar del tot satisfet. Diumenge passat hi vaig tornar. Acabava a Platja d'Aro, però el recorregut era, bàsicament, el mateix. Ho vaig passar malament els primers 10 quilòmetres, donat que tenia l'estòmac amb cremor. Alguna cosa del sopar del dia abans no em devia sentar del tot bé. No vaig esmorzar res. Tenia por que la cosa empitjorés. A més a més no tenia gana. Vaig sopesar la possibilitat de no prendre la sortida, però al final em vaig decidir. A partir del km 10 em vaig començar a trobar una mica millor. Això em va permetre augmentar una miqueta la velocitat, que havia estat molt lenta fins aleshores. Vaig passar el 10.000 en 59,46. Per tant tenia molt complicat baixar de les 4 hores. La mitja la baix passar en 2h 2m. Anava prou bé físicament --que era un altre dels meus dubtes-- i no em feia mal res en especial. No vaig fer el Galloway i al final vaig completar la prova en 4h i 5m. Segona mitja en 2h 3m. Almenys mantenint al regularitat i, sobretot, acabant físicament molt bé. Sense dolors i recuperant-me molt ràpidament.
Al camí de l'antic carrilet (Foto: MVV)
Segurament això és degut al fet que la major part del recorregut és sobre terra. Ja tinc, doncs, 53 maratons completades. La pròxima cita, la de Barcelona, l'11 de març. Objectiu, baixar de 3h 50m. No faré Galloway. Serà la 3a marató en 3 mesos.

Entrant a meta (Foto: Sandra Majoral)

2 comentaris:

Vicenç ha dit...

Molt bé, això es veterania, troba el ritme factible quan apareixen imprevistos, ens veiem a Barcelona.

Xavi ha dit...

Merci, Vicenç. Ens veiem a Barcelona !