dilluns, 24 d’agost del 2009

Castellbisbal no sé què té...

Està aprop de casa. És curteta (6,2 Km) i podria ser un bon test per a mí, però mai no em surt com jo voldria. L'he correguda amb la d'avui, 4 vegades i sempre he anat a pitjor. És una cursa dura per la calor i perquè té pujades notables i llargues. En fi. Al 1999 -- ja fa 10 anys !!-- la vaig fer en 24m 15s. Era jove, he, he... Al 2005 vaig repetir: 26,37 i al 2006 em van sortir 27,03. Segons les meves anotacions, pesava, aleshores 79 Kg!!!, 8 kilos més que ara mateix. Per tant, el meu objectiu avui era, almenys, baixar dels 27 minuts. Doncs "nasti de plasti"; fiasco total: he trigat 27m i 41s.
Poques vegades quedo decebut del que aconsegueixo a les curses, però avui m'enganyaria si digués que estic content. El cert és que les curses que faig a l'agost i al setembre normalment no obtinc bons registres. Començo la temporada al juliol i per tant ja estic, en aquestes dates, força rodadet. La calor no és un enemic especialment dur per a mí. Per tot plegat em costa trobar una explicació més o menys clara al meu constant retrocés a Castellbisbal. L'edat podria ser un factor i el fet d'haver estat operat a l'octubre del 2006 i al gener del 2007, pot ser-ne un altre...

3 comentaris:

Ivan de San Nicolàs ha dit...

Hola Xavier, sóc Ivan de San Nicolàs (vàrem estar "comentant la jugada" abans de la sortida).

Realment jo també estic decebut amb el resultat de la cursa, m'esperava un millor temps (26'12).. No sé si van ser les pujades i baixades, la forta xafugor que feia o que era el primer cop que la corria...

Ara (i encara que mig lesionat) a preparar la cursa de Ripollet per aquest diumenge, i pel cap de setmana vinent, la de Matadepera i Sabadell.. Tan de bo tornem a coincidir.

Salut!!

Xavi ha dit...

Ens veurem. També faré Matadepera i Sabadell.

Sebas Guim ha dit...

Castellbisbal, Matadepera, Sabadell...no pares, nano!!! Si alguna és el proper cap de setmana (5/6 setembre), fes-m'ho saber, que m'apropo a Catalunya...I anima't, que és pretemporada i aquest any fa mooolta més calor.
Una abraçada!!!