diumenge, 8 de febrer del 2009

Per fi!!!!


Ja era hora!!! Finalment ho he aconseguit !! A la Mitja de Barcelona he baixat dels 90m !! Pensava que ja no ho aconseguiria. He fet 1h 29m i 6s (1h 30,11 oficial) marca que suposa la millor dels últims 3 anys!!!. En aquest període de temps només havia baixat de l'hora 30 a Vilanova i la Geltrú al 2007, amb un temps 39 segons més lent que avui. Fa 3 anys vaig fer 1h 25m també a la Mitja de Barcelona, amb un recorregut diferent que el d'ara, en un dia plujós. Aquesta marca sí que està lluny, però estic tant eufòric avui que... per què no poder superar-la d'aquí a un temps ?
I això que he estrenat les Asics de competició i he acabat amb una mica de sang al peu dret. Com que anava veient que podria fer la marca desitjada he passat de la molèstia i he continuat corrent.
Avui era el test de Mitja marató per saber en quin nivell estic per a la Marató de Barcelona d'aquí a tres setmanes. Més positiu no pot haver estat!! Això vol dir que els entrenaments estan donant fruits. Tant de bó es confirmi a la marató. L'objectiu serà sortir per a intentar fer 3h i 19m. Veurem.

5 comentaris:

Sedentaris.cat ha dit...

Moltes felicitats Xavier! Fa poc que segueixo el teu bloc i es molt interessant. Jo també he fet marca avui (més modesta :-) i curiosament també he estrenat unes Asics (Nimbus). Igual que tu he tingut problemes als peus (butllofes a zones desconegudes fins ara) però no m'he parat ...

Es la meva segona mitja i no tinc gaires referències però suposo que la de Barcelona és de les "ràpides "(havia fet la de Gavà - Castelldefels l'any passat).

Bé, felicitats de nou i que sàpigues que els "sedentaris" seguim el teu bloc. Molta sort a la Marató de BCN 2009. En el meu cas, aquesta mitja m'ha servit per comprovar que no hi aniré definitivament però ja m'estic engrescant per la del Mediterrani, entre molts altres projectes.

Ferran de Sedentaris.cat

Anònim ha dit...

Felicitats Xavi. Impressionant. Jo també he fet marca. Per cert, ja t'has recuperat de l'ensurt de diumenge passat. Pel temps que has fet, seqüel.les físiques poques.
Una cosa, les bambes les has estrenata avui o bé avui és la primera cursa que te les poses?
A pel 3:18 a la Marató.

Mario

Xavi ha dit...

Avui era la primera cursa que me les posava. De fet les vaig estrenar ahir durant 30 minuts i em van anar perfectament. Potser un número més m'anirà bé.

Oscarjet ha dit...

Enhorabona, anaves darrera dels sub90 !!!
Molt be !

Anònim ha dit...

Moltes felicitats !
L'entreno dona els seus fruits...

Salut i kms !