divendres, 22 de setembre del 2017

Un altre cop a l'Ametlla de Merola i... 20 anys de curses !!

Corrent pels carrers de la Colònia (Foto: organització)
Diumenge vaig córrer una vegada més --i ja en van 14-- el  Cross de l'Ametlla de Merola. Cursa molt especial per a mi, no només perquè és la cursa de la vila natal de l'Arcadi, sinó perquè l'he feta un munt de vegades i també perquè la primera entrada d'aquest blog el vaig iniciar amb una foto feta en aquesta cursa, precisament. I ja ha plogut una mica...! Gairebé 9 anys.

Apurant a la recta de meta per baixar dels 48m. (Foto: Cristina Fábregas)
   Fa uns pocs anys van decidir canviar la direcció del circuit. Jo penso que així l'han endurit, perquè queda una pujada molt dura que es fa especialment durísima en la segona volta quan estàs més cansat, evidentment, però en fi...
   El meu objectiu aquest any era simplement fer-ho millor que al 2016, en què vaig baixar dels 50 minuts per 14 segons. Vaig passar el 5.000 en 24,01; per tant em veia en condicions de baixar fins i tot dels 48 minuts. Vaig suar de valent però al final vaig quedar content perquè ho vaig aconseguir. temps final: 47m i 56s. Per tant, la segona volta més ràpida. Si no et cremes molt en la primera volta, es pot millorar en la segona, ja que corres amb més espai. 23m 55s va ser el parcial de la 2a volta.
     I un aniversari: dimecres va complir-se exactament el 20è aniversari de la meva primera cursa. La de la Mercè, a Barcelona, feta el 21 de setembre del 1997. De d'aleshores, he corregut 695 curses més. Qui m'ho hauria de dir quan vaig començar...!