dimarts, 26 de setembre del 2017

He tornat a Horta


   Ha estat la tercera vegada. El tercer cop que corria el 5 Qm de la cursa Nick Horta. Una cursa que ja ha arribat als 8 anys de vida. Va nèixer amb l'únic objectiu de ser una prova solidària. L'alma mater de la cursa és la Maria José Moscoso. Una atleta a la que ni tan sols un trasplantament l'ha fet deixar la seva gran afició: l'atletisme. Fins el punt que aquest passat mes de juny va quedar campiona mundial, als Jocs Mundials que es van fer a Màlaga, exclusivament per a esportistes transplantats. Es va endur unes quantes medalles en diverses proves atlètiques !!.
En ple esforç (Foto facilitada per Gabriel Miquel)
  Abans havia corregut la cursa Nick Horta al 2012, fent un registre de 21m i 15s i també al 2014. Aleshores vaig trigar un minut més, exactament.
   La cursa no te la regalen. Vull dir que és dura perquè es puja i baixa de manera gairebé constant. La primera part, fins el Qm 3,5 aproximadament, tendeix a pujar notablement, mentre que l'últim quilòmetre i mig és més de baixada. En qualsevol cas, recorregut exigent. Em vaig trobar força bé, però vaig ser conscient de seguida que em costaria baixar dels 23 minuts. La llebre de 4,30m/Qm (22m 30s de temps objectiu) la tenia uns metres per davant, però no aconseguia enllaçar amb ella. Finalment, en una baixada, ja ben avançada la cursa, la vaig poder fins i tot superar. Aquest esforç va tenir premi perquè vaig poder acabar en 22m i 24s, just per davant de la llebre amb un promig de 4,28m/Qm. O sigui, dintre de les circumstàncies, content.
  El pròxim cap de setmana no correré cap cursa. El dia 1 d'octubre tinc una cita... amb les urnes !