dilluns, 29 de juny del 2015

Ja tocava córrer a La Maquinista

.
Amb en David Clupés,  la Rosa Sánchez, l'Arcadi i l'Àlex Castells

Ja porten unes quantes dicions, però mai no havia corregut la cursa La Maquinista de Barcelona, 10 quilòmetres amb alguna que altra lleugera pujada, que s'ha fet especialment dura per la calor sufocant. De tota manera val a dir que bona part del recorregut té ombra i en alguns casos, ombra espectacular gràcies als arbres. No tenia cap idea del ritme que em proposaria seguir. Amb la calor que feia, la cursa ja ens col.locaria a cadascú en el seu lloc. Només començar m'he enganxat a la llebre de 45m (ritme 4,30) He pensat, aniré amb ell fins on pugui aguantar i després acabaré amb la intenció d'acostar-me el màxim possible als 45m. Doncs ha resultat que la llebre de 45m ha sortit com un coet, per moments, pràcticament a 4,10. Però al passar pel Km 1 he marcat 4,51. No entenia res. Si anàvem molt més ràpid ! I el Km no era llarg, gairebé perfecte segons el GPS. La llebre se m'ha escapat entre el Km 1 i el 2. Jo la seguia veient ràpid. Fins el Km 5 més o menys veia la llebre a uns 200 metres davant meu. Segurament perquè haurà regularitzat el seu ritme. He passat el 2, 3 i 4 en ritmes de 4,32-4,28-4,29. Segurament per això no se m'allunyava perquè anàvem a la mateixa velocitat. El Km 5 l'he fet en 4,34, però el 6 m'ha matat. Devia ser el del carrer Portugal, que picava cap a munt. He marcat un altre 4,51, que m'ha descartat per a qualsevol intent d'agafar la llebre de 45m i més encara si anava a més velocitat de l'estipulada segons jo estava convençut. Després de fer 4,29 en el 7, cosa que m'ha alegrat molt, en el 8 he tornat a fallar (4,46). El 9 l'he passat en 4,35. Ja feia estona que veia que baixaria dels 47minuts. En la llarga recta de meta, en David Clupés, de Catalunya Ràdio, m'ha avançat. Uns quilòmetres abans, l'havia atrapat jo. He vist que encara em quedaven forces per seguir el seu ritme fins a la meta. A falta d'uns 60-70 metres per a l'arribada l'he esprintat per superar-lo, però el David tenia una bala a la recàmera i m'ha contraesprintat. Ha acabat entrant a meta un parell de segons abans que jo. El crono que he aconseguit, 45m 55s, segons el meu GPS. Oficialment, però, he fet 45,59, quatre segons més. De tota manera, molt content, perquè baixar de 46 no m'ho pensava pas. Ha estat possible gràcies a l'últim quilòmetre que he fet en 4,17. Que en Clupés em marqués el ritme ha estat decisiu, en aquest sentit. A l'arribar a la meta m'han dit que la llebre de 45m havia entrat en 44m.
 Diumenge que vé faré els 10 km de Pallejà, que aquest any arriba a l'edició 36. Deu n'hi do !!!



5 comentaris:

Xavi ha dit...

Molt bé!!

Ens veurem a Pallejà. Allà faré de llebre de 50'.

Ens veiem.

luis ha dit...

¿cuándo se escuchará íntegramente por internet la canción "Junts" de Projecte Mut, la canción veraniega de TV3? No me estoy refiriendo al avance que sobre esta canción hicieron en el TN Vespre.

Xavi ha dit...

Suposu que en breu

luis ha dit...

¿A partir de la próxima semana, el canal internacional TV3CAT se verá también a través de Movistar Plus, la nueva plataforma de TV de pago a través de satélite, ADSL y fibra?

Xavi ha dit...

Ho desconec absolutament.