dilluns, 22 de setembre del 2014

Solidaritat hepàtica

Diumenge vaig córrer per segona vegada la cursa Nick Horta de 5 Km que recapta fons per lluitar contra el càncer hepàtic. Sota els auspicis de l'atleta Maria José Moscoso --transplantada de fetge-- aquesta cursa, que ja ha arribat a la 5a edició, es consolida com una de les més interessants del panorama català, pel que fa a curses de 5 Km, que cada cop proliferen més. Amb prop de 1.000 inscrits, la cursa discorre pel barri d'Horta, que no és precisament pla, tot sigui dit... De tota manera, la cursa és molt agradable i es poden aconseguir bons temps perquè les pujades, tret d'una rampa notable, són assequibles. I quan es baixa es pot córrer bastant. Victòries d'Otmane Btaime amb poc més de 15 minuts i de Txell Calduch, amb poc més de 18 minuts. Atletes de renom per donar suport a la cursa i a la causa solidària.
Arribant a la meta; no és cap coreografia
  Pel que fa a mí, vaig completar-la en 22m 15s, exactament 1 minut més que fa 2 anys. Vaig sortir força endarrerit. Igual si m'hagués situat millor hauria guanyat alguns segons. Tan se val. Tenia certs dubtes perquè la tirada llarg de 30 Km que vaig fer dijous per la Marató del Priorat em va deixar un peu una mica tocat. Una vegada més la crema escalfadora Weapon to Win em va anar de fàbula. No vaig tenir cap problema. Després em vaig aplicar la recuperadora i a la nit la regeneradora. Com nou. Com sempre. I els escalfadors de Bussetus van ajudar-me també a córrer sense cap dificultat.
  Pròxima cita --i última abans de la Marató del Priorat-- La cursa del Mosquit, al parc de l'Agulla de Manresa, 10 Km, dissabte 27 a la tarda.