diumenge, 30 d’agost del 2009

Per fi rendeixo a Ripollet!!!


Ja era hora de fer una bona cursa en el 10.000 de la Festa Major de Ripollet !!! L'havia fet dos cops abans --al 2007 i al 2008-- i no havia aconseguit baixar dels 46 minuts. Avui he corregut en 43,31, una marca molt més d'acord amb les meves possibilitats. És cert que el dia ha acompanyat ja que no ha fet una calor inhumana com en altres anys. El dia estava una mica tapadet i això ha ajudat, sens dubte. L'any passat havia corregut el dia abans de Ripollet la Marxa dels Tres Pics de Navàs, una cursa dura de muntanya de 21 Km. Aquest any he preferit reservar-me per a Ripollet --no he corregut a Navàs-- i el resultat ha estat òptim. Ja he vist de seguida que baixaria dels 46 minuts sense problemes perquè anava molt còmode en la primera volta a un ritme una mica per sota de 4,30m/Km, o sigui que podia baixar de 45m sense un esforç especial. Però allò de la competitivitat fa que apretis una mica més. La possibilitat d'atrapar la Meritxell Portillo m'ha esperonat. La foto de la Cris correspon al pas pel Km 5, just la primera volta de la cursa. Malgrat que estic just al darrera de la Meritxell, he estat tota la segona volta intentat que no se m'escapés més enllà dels 30-40 metres per tenir opció de superar-la a l'esprint. I ho he aconseguit. A falta de 300 metres per la meta li he fet un "hatxassu" que m'ha permès arribar abans que ella a creuar la línia de meta. He fet el primer 5.000 en 21,49 i el segon en 21,38. Sumades les dècimes surt el temps de 43,31, 2m 35 segons més ràpid que fa 2 anys, per tant estic molt content. Després de la decepció de Castellbisbal de la setmana passada, ha arribat una alegria a Ripollet. Com diu un bon amic meu, el Tommy Robredo, el tenista, cada setmana competeixes i quan t'eliminen, et pots refer en el següent torneig. Doncs traslladat a les curses, vindria a ser el mateix.

5 comentaris:

Joan Castellà ha dit...

Ja comences a agafar un bon ritme .

Aniràs a la cursa de la Mercè ?

Xavi ha dit...

En principi no hi faltaré.

Joan Castellà ha dit...

Jo també hi aniré , a veure si ens veiem , aprofitaré per saludar-te .

Txell ha dit...

Ja et val tu i els teus "hatxassus" :)
A la propera ja intentaré posar-te les coses una mica més difícils. Ens veiem a Matadepera?

Xavi ha dit...

Aniré a Matadepera, sí. Però com que el dia següent també faré la Mitja de Sabadell, aniré de "tranqui". Així que em "matxacaràs" fàcilment.
Fins dissabte !!!