dissabte, 1 de novembre del 2008

Cursa de l'Amistat: ens hem salvat de la pluja!!!

Matinal avui a la Cursa de l'Amistat. Pocs abans de les 7 del matí ha deixat de ploure i l'element líquid ens ha respectat fins gairebé les 10 del matí. Hem pogut fer la cursa sense problemes. I la temperatura, uns 15 graus, molt agradable. La primera vegada que la vaig fer vaig fer 1h 16m, la segona --l'any passat-- 1h 18m i avui, 1h 23m 09s (??) He pogut superar la primera dona, Anna Llaquet, que ha entrat uns segons darrera meu. M'ha estranyat tanta diferència en relació a l'any passat. Després algú ha dit que hem baixat de Montjuic per un altre lloc i hem fet més volta, entre 700 i 900 metres de més. De fet, quan hem arribat a la Font Màgica portava ja 20 minuts de cursa. M'han semblat molts minuts. Però tant se val. Aquesta és una cursa especial. Especial de veritat. Procuro no perdre-me-la mai. Ah! i la Cursa ha "debutat" a la televisió!! Han sortit imatges al 3/24.









3 comentaris:

FRANK JIMENEZ ha dit...

Hola Xavi,
nosaltres aquest any no la hem fet perque anem cuts de KM, però tens raò que és especial.
endavant amb el blog

Xavi ha dit...

Merci, Frank i Montse !!

Anònim ha dit...

No coneixeia aquesta cursa, m'agrada, me l'apunto per properes edicions...
Al 3/24 som molts runners, i ara amb el "fitxage" de l'Arcadi a veure si noticies com aquesta son més habituals.